I can't stop this love

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Sara

Snälla skryt inte om vad du fått, vissa har inte så mycket jul eller så mycket pengar.

Svar: Nej asså jag gör inte det för att skryta men okej ska inte göra
Jenny P.

2012-12-26 @ 12:49:46
Postat av: Sofia

Håller med dig Sara. Vissa sitter här och har inte så mycket pengar för att kunna köpa saker för du är ensamstende barn medans andra har massas syskon då är det svårare att kunna få allt man pekar på. Du är en av dem lycklige som kan få allt vad du vill för du har pengar till det, medans andra som kollar på din blogg känner hon är rik och jag är fattig för jag har bara kläder som jag kan ha olika kläder i typ 1 vecka medans du har så mycket kläder så du kan byta varje dag i typ ett halv år. Så snälla skryt inte om vad du har fått, andra blir bara ledsna.

Svar: Jag skryter inte. Och nej jag är verkligen inte rik jag har en morfar som jobbat på banken därför så får jag extra saker av honom till jul,men jag vill verkligen inte skryta eftersom andra lägger upp så tänkte jag med göra det. Men om ni inte vill så ska jag icke göra
Jenny P.

2012-12-26 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0