Outfitt today

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: You never know..

Du ser ut att ha det fint utan Kattie.

Svar: Du får nog förklara dig lite mer förstår inte riktigt? Jag och Kattie kommer bra överens och vi pratar ofta
Jenny P.

2012-12-28 @ 23:12:41
Postat av: Nathalie

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket :)
Jenny P.

2012-12-30 @ 00:43:25
URL: http://nathalietingvalls.blogg.se
Postat av: Karin

Du går väll i åttan? Då borde du fått dina betyg va? Vill inte vara konstig men vad har du fått för betyg? :D Bild? ;) Fin blog! Kram!

Svar: Japp jag går i 8:an och jag vill helst inte visa mina betyg kan göra det en annan gång kanske :), tack så mycket! Kram på dig med
Jenny P.

2012-12-30 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0