FETT GO LÅT! CHECK IT OUT!

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: hilda

Hej! Älskar eran blogg så himla fin asså! En fråga till dig kattie. Gillar du USA? Och i sånna fall varför? Asså kan du typ göra ett inlägg om det och liksom förklara? :) Skulle uppskatta det! Du ger mig mycket insperation! Ha en fortsatt fin kväll! Kramkram! :)

2012-03-17 @ 18:09:54
Postat av: Amanda

Fin blogg ni två äger! Men asså, Jenny. Jag har typ märkt att du börjar 'härma' kattie på nått sätt liksom med skrevningen och så så gjorde du inte när du hade bloggen själv! Asså jag fattar du älskar kattie och så men tror du seriöst inte att det går henne lite på nerverna när du 'härmar' henne med saker och ting? Kattie tycker du inte att det är jobbig? Jag fattar ni är bästisar du vågar säkert inte säga det ha varit med om det så ah. Men ha en bra helg båda två! kram.

2012-03-17 @ 18:12:26
Postat av: Magdalena

Hejhej! Fin blogg ni äger! Kattie. Jag ville bara säga att du inspererar mig verkligen! Du är en sån glad människa! Du har insperarat mig med mycket. Och jag vill att du ska fortsätta det! Berätta om dig, Vad inspererar dig? Berätta allt! Du är vekligen en sån go människa! Ha en fortsatt fin kävll! kram magdalena.

Och så, håller med hon Amanda där uppe, Snälla Jenny härma inte Kattie. Kattie är Kattie och du är du. Om du är avis på henne så jag fattar det. För jag skulle gärna vilja vara som hon. Hon är bara så glad inom sig och utan på! Men snälla härma inte Kattie. Jag fattar att ni är bästisar. Men Jenny tror du verkligen inte att det går henne på nerverna? Som tillexempel. När kattie gjorde ett inlägg och började med att skriva halloj och slutade med see ya! Så gjorde du det också. Liksom och så har du börjart skriva som henne. Jag vet att hon inte vågar erkänna det men snälla bara sluta med dig! Tänk på Kattie!

2012-03-17 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0