Dresses

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Jossan

Tror den andra skulle passa snyggt på dig! :)

Svar: Tack vad snäll du är :) Men funderar på den första eftersom jag nästan bara har vita klänningar
Jenny P.

2013-01-20 @ 21:52:25
Postat av: Jossan

Aha, ok ;) p.s kan du inte ta bort den där modifierade blogg saken som gör att du måste gokänna alla kommentarer? :/

Svar: :), Jo det kan jag, Haft så bara för jag fått kommentarer som jag inte gillar
Jenny P.

2013-01-20 @ 22:55:03
Postat av: Anna

Vad hette sidorna som du hittade dom på?
Kram anna

Svar: Sidan heter chicy.se och dom har massor med fina kläder :)Kram!
Jenny P.

2013-01-21 @ 15:34:22
Postat av: Emma

Hej! Var fanns den sjätte klänningen någonstans?
Tycker den var grymt fin! :)
Du passar i den första kramar!<3

Svar: Hejsan! Den finns på chicy.se och finns i rosa,grön och vit som du ser på bilden men skärpet medföljer inte, Ellerhur den är ju bara för fin :).Åh vad snäll du är, Tack så mycket:) Kram!
Jenny P.

2013-01-21 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0