Michael Kors jet set

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte bara fråga vad har du för mobil? Å hur många GB har den? Vilken färg? Å varför just den mobilen? Tänker nämligen köpa en mobil så skulle kunna behöva lite tips :)

Svar: Hej! Jag har en IPhone 5s i silver. Den jag har är 16 gb för jag tycker det räcker för mig. Sen finns det högre GB med. Jag har haft en IPhone 4s innan och jag är helt var/är fortfarande beroende av mobilen. Tror nog inte jag är ensam om det, Det går inte direkt att förklara varför men det bara är så. Jag kollar Snapchat och Instagram hela tiden och annat med. Det som är bra med iPhone 5S är att den har en jättebra kamera och sen massa appar som man kan ha nytta av. Men det finns en nackdel med IPhone och det är att batteriet tar slut nästan på direkten. Men annars är mobilen hur bra som helst.

Jahaa okej vad kul. Jag tycker verkligen att du ska köpa dig en IPhone 5s eller 5c lycka till!
Jenny P.

2014-01-10 @ 23:10:36
Postat av: linnea

Hej! Är den från acceso? Skulle gärna vilja veta vilka mått väskan är. Skulle du snälla snälla kunna mäta??

Svar: Ja den är ifrån acceso. Jag är inte hemma just nu och har inte med mig väskan. Men kan kolla upp det imorgon när jag åker hem. :)
Jenny P.

2014-03-15 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0