Where Words fail, Music speaks

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Markus

Hej, jag har läst fin blogg rätt länge nu och jag är nog den ända killen men ändå. Får jag bara säga en sak? Asså jag har fattat att du har det jobbigt i skolan och med vännerna i klassen. Kattie och så. Sen säger du att du blir lätt sjuk. Förstår men tänk när du börjar jobba, ska du vara hemma då med? Tror inte du får ha kvar jobbet då. Kanske du ska gå till en läkare eller nått för att se om dom kan hjälpa dig? Ta inte detta nu som att jag är elak, om de låter så menar jag de inte så. Tycker bara att du verkar så sjukt skön och vill att du ska ha ett bra liv. Tack för mig.

Svar: Hej! Tack för att du bryr dig. Ska komma ihåg det du skrev,men jag blandar helst inte in mitt privatliv i bloggen.
Jenny P.

2013-03-25 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0