Kurs

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Förra månaden startade jag upp en blogg om min idol, förebild och inspiration Demi Lovato. Det hade betytt så otroligt mycket, om du kankse hade velat besöka den? Eller varför inte följa den? :) Jag kommer varje dag uppdatera er med nya nyheter, demis liv i bilder och texter. Lämna gärna en kommentar om era åsikter, vad du tycker om blogen, om inläggen är bra skriva osv.. :)
Du hittar bloggen på: http://demilovatosweden.webblogg.se/ Hoppas vi ses där!

Svar: Hej. Jag är tyvärr inget fan av Demi Lovato. Också lyssnar jag nästan aldrig på hennes musik som jag gjorde innan. Men jag kan gärna kolla in bloggen!
Jenny P.

2013-11-14 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0