Hair

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Vicky

Sv: Tack, du med! :D
Joo, jag funderade först på akryl men det sägs att det luktar hemsk. Fast gelenaglar är jättesvårt att ta bort själv så jag ska nog ändå ta mer komplicerad nail art. Typ japansk nail art oså :D
Gillar du att fixa naglarna? :D
Btw, såg att du hade skrivit på fb men jag kan typ inte svara för min chatt fungerar inte :O

Svar: Taack sötis! :D
Jahaa okej aa gör så blir nog väldigt snyggt!

Haha ja faktiskt, men så fort jag gör fransk manikyr så blir det totalt kaos så jag brukar bara måla naglarna eller göra usa naglar hehe :)

Jahaa då förstår jag men det är lugnt, min chatt kan också vara sådär ibland ;)
Jenny P.

2013-04-14 @ 13:00:37
URL: http://fames.se/vicky/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0