S-M-I-L-E

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Potatisen :D

Men hur kommer du göra med skolan när du flyttar? Blir inte det svårt med ny skola på nytt ställe? :)

Btw, älskar din blogg! Fortsätt med den!

Svar: Det kommer lösa sig, asså nytt och nytt jag har bott i skövde innan och jag känner några där också men nytt blir det men det fixar sig
Tack så jättemycket!
Jenny P.

2013-01-07 @ 21:16:41
Postat av: Potatisen :D

Men kommer du byta skola? :)

Svar: Ja eftersom jag bor 10 mil ifrån min andra skola
Jenny P.

2013-01-08 @ 20:28:09
Postat av: You never know..

Trist! Önskade att du kunde gå kvar.. :(

Svar: Naww, vem är du föresten?
Jenny P.

2013-01-09 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0