Släkt fest

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :) tänkte bara fråga har du nån psykisk sjukdom, asså typ ätstörningar, depression, osv.. Eller känner någon som har det? Hur känns det liksom? Hur äre egentligen att behöva lida från sånt? Går det över? Vad tycker du om folk som måste gå igenom sånt har sånt? Aa om du fattar (: skulle vart coolt å se vad du tycker om det å så :)

Svar: Tack så mycket! :) Bra fråga. Jag har ingen psykisk sjukdom. Folk som har det är det väldigt synd om. Tycker ingen ska behöva lida! Alla barn även vuxna borde få vara friska ifrån allting. Min bästavän går igenom något liknande detta. inget jag kommer ta upp här men allt man kan göra för att hjälpa till är att finnas där och kanske komma och krama om personen.
Jenny P.

2013-11-01 @ 21:36:34
Postat av: Emmy

Grattis till din kusin i efterskott!

sv;
Jaa det förstår jag, OTH är definitivt en av mina favoriter men har inte sett det på väldigt länge nu... Åhååå PLL är så himla bra ju!! Hur mycket har du sett av serien? :D

Svar: Tack tack ;). Jaa verkligen! Jag har sätt hela PLL serien tills halloween avsnittet kom. Hur mycket har du sätt av serien? :)
Jenny P.

2013-11-02 @ 00:15:25
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0