We can't stop

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: my krave

hej fin blogg, hittade din när jag kollade igenom nellie berntssons kommetarer!
men ville bara säga att jag har frågestund och skulle bli jätteglad om du frågade ngt? :)

btw, vad gör du en måndag som denna?

Svar: Tack så mycket! Jag kan kolla snart. Du menar väll tisdag? :)
Jenny P.

2013-10-15 @ 15:47:38
URL: http://mykrave.blogg.se
Postat av: Emilia Unique

Jag hoppas allt är bra med dig och krya på dig! :)

Jag skulle tycka det var kul om du ville kika in på min blogg och kommentera mitt inlägg om komplex. Komplex är ju något som rör oss alla, så det skulle vara jätte snällt om du kikade in, gav dina tips om hur man kan hantera komplex, berätta om dina komplex mm och självklart kommer du bli länkad när jag senare sammanställer allt i ett senare inlägg! Tack på förhand, kram! :)

Svar: Förutom förkylning så är allt toppen. Taack vad snällt :)
Jenny P.

Postat av: Hanna

Ja jag har en och det är love spell, den luktar hur gott som helst, har du några? :)

Svar: Jahaa okej, jaa det gör den verkligen :). Ja jag har love spell, Sheer love, Sheer love body lotion, och Luscious Crush som är min favorit
Jenny P.

2013-10-16 @ 19:54:09
URL: http://hannamartinsson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0