Smoothie

jennnypettersson
Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej, jag har precis skrivit ett inlägg om morgonens foundation upplevelse och undrar nu vilken foundation DU använder. Är du nöjd med den eller letar du, som jag, fortfarande efter en perfekt foundation?

Åh den där smoothien såg grymt god ut! Ska lätt prova någon gång!

Svar: Hej! Jag använder en mineral foundation i märket Loreal Paris som egentligen är puder med alltså två i ett. Jag har haft den ett tag och den duger. Men det är ingen direkt WOW foundation.. Jag har använt vanlig foundation innan men tycker inte alls om någon av dom. Den jag har hört mycket bra om är Idun minerals som finns att köpa på bland annat apoteket. Jag funderar på att skaffa mig den, det är också en mineral foundation men jag märker aldrig av att jag får några finnar eller utslag. Däremot om jag använder vanlig foundation ser jag det nästan på direkten. Så om du vill ha en bra foundation som sitter hela dagen och ser snyggt ut. Så tycker jag du ska kika på antingen BareMinerals eller Idun minerals. Lycka till!
Ja gör det! Det är ju så nyttigt och samtidigt gott med.
Jenny P.

2014-01-12 @ 18:17:55
URL: http://mwoo.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0